Personal branding and international students in Brno – Abdul Wahab Saakwa
Abdul Wahab Saakwa
Bakalářská práce
Personal branding and international students in Brno
Osobní branding a mezinárodní student v Brně
Anotace:
SAAKWA, Abdul Wahab. Osobní branding a mezinárodní student v Brně. Bakalářská práce. Brno: Provozně ekonomická fakulta, Mendelova univerzita v Brně, 2019.Tato práce se zabývá hodnocením osobních značek a mezinárodními studenty v Brně. Cíle této práce se zaměřuje na to, jak zvýšit motivaci zahraničních studentů budovat nebo zlepšovat své osobní značky. Byl použit jak kvalitativní, tak i kvantitativní …víceAbstract:
SAAKWA, Abdul Wahab. Personal Branding and International Students in Brno. Bach-elor thesis. Brno: Faculty of Business and Economics, Mendel University in Brno, 2019.This thesis aims to assess the personal branding of international students in Brno. The objectives of this thesis STANDS on the ways of how to increase the motivation of international students to build or improve their personal brand. …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 1. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jana Turčínková, Ph.D.
- Oponent: Mikhail Serebriannikov
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor / specializace:
Economics and Management / Business Economics and Management / Mezinárodní podnikání v AJ
Práce na příbuzné téma
-
Business-to-Business International New Ventures: Building Brand Awareness Globally Through Entrepreneurial Digital Marketing
Petra Macháčová -
Building a personal brand on social media
Robin Curtis -
Theoretical and Practical Aspects of Brand Building
Valeriia Kachanovska -
The Application of Digital Media on Building Luxury Brand Awareness
Thi Thuy Trang Phan -
International students' motivation to become teachers and to pursue their teacher qualification at Masaryk University.
Gonul Topdag -
Marketing communication of universities in Czech Republic for international students
Jino Raju Kollasserry -
Challenges and obstacles in the socio–cultural adjustment of international students
Liubov Sivtceva -
Opportunity for everyone? The issues regarding the relationship between financial and social capital of international students
Vendula POKORNÁ