Valeriia Kachanovska

Diplomová práce

Theoretical and Practical Aspects of Brand Building

Teoretické a praktické aspekty budování brandu
Anotace:
Cílem této práce je analýza existujicích nástrojů pro rozvíjení konceptu brandu, které umožňují systematický přístup pro jeho vybudování a také navrhnout nápady na zlepšení těchto nástrojů. Objektem výzkumu je koncept budování značky (brand) podle "Kdo? Co? Jak?" Brand Building Framework. Od rozvoje brandu přenosného digitálního přehrávače iPod, který se používá jako příklad v práci, tady je analyzováne …více
Abstract:
The purpose of this thesis is to analyse existing tools for developing the concept of a brand that allow a systematic approach in their design and to propose ideas for improvement of these tools. The research object is the concept of building a brand according to the "Who? What? How?" Brand Building Framework. From the brand development of the portable digital player iPod, used as an example in thesis …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 6. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 9. 2010
  • Vedoucí: Jaroslav Halík
  • Oponent: Josef Malý

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/25089

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities