Radim Žaluda

Bakalářská práce

Aplikace pro zákaznickou podporu

Application for Customer Support
Anotace:
Tato bakalářská práce vznikla za účelem realizace aplikace pro zákaznickou podporu. Důraz byl kladen zejména na uživatelskou přívětivost, jednoduchost a přehlednost, která za použití zdroje informací, helpdesk portálu, a real-time komunitního chatu zajistí rychlé a efektiv-ní řešení uživatelských problémů či dotazů. V teoretické části se tato práce zabývá rešerší již existujících řešení a dále rozborem …více
Abstract:
This bachelor thesis was created to implement a customer support application. The main focus was on user-friendliness, simplicity and clarity, using the information source, help-desk portal, and real-time community chat to ensure quick and efficient resolution of user problems or queries. The theoretical part of this thesis deals with the research of already existing solutions and the analysis of already …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Petr Šilhavý, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Žaluda, Radim. Aplikace pro zákaznickou podporu. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta aplikované informatiky

Bakalářský studijní program / obor:
Softwarové inženýrství / Softwarové inženýrství

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.