Magdaléna Hanzlíková

Diplomová práce

Marketingová komunikace vybrané domácí školy

Marketing communication of a selected home school
Anotace:
Individuální vzdělávání dětí během povinné školní docházky je v České republice legislativně upraveno od roku 2005 pro 1. stupeň základní školy, od roku 2016 i pro 2. stupeň. Kromě již existujících soukromých alternativních škol je tedy povolena konečně i možnost vyučovat děti přímo doma svými rodiči, případně se vzdělávat v malých komunitních školách, které nemusí mít akreditaci Ministerstva školství …více
Abstract:
Individual education of children during compulsory schooling has been regulated by legislation in the Czech Republic since 2005 for the first stage of primary school and since 2016 for the second stage. Thus, in addition to the already existing private alternative schools, children are finally allowed to be taught directly at home by their parents or to be educated in small community schools, which …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2023
  • Vedoucí: Jitka Černá
  • Oponent: Marek Přikryl

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/90308