Magdaléna Hanzlíková

Master's thesis

Marketingová komunikace vybrané domácí školy

Marketing communication of a selected home school
Abstract:
Individuální vzdělávání dětí během povinné školní docházky je v České republice legislativně upraveno od roku 2005 pro 1. stupeň základní školy, od roku 2016 i pro 2. stupeň. Kromě již existujících soukromých alternativních škol je tedy povolena konečně i možnost vyučovat děti přímo doma svými rodiči, případně se vzdělávat v malých komunitních školách, které nemusí mít akreditaci Ministerstva školství …more
Abstract:
Individual education of children during compulsory schooling has been regulated by legislation in the Czech Republic since 2005 for the first stage of primary school and since 2016 for the second stage. Thus, in addition to the already existing private alternative schools, children are finally allowed to be taught directly at home by their parents or to be educated in small community schools, which …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 6. 2023
  • Supervisor: Jitka Černá
  • Reader: Marek Přikryl

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/90308