Analýza komunikačních kompetencí chlapce s vývojovou dysfázií v předškolním věku – Bc. Radka Kučerová
Bc. Radka Kučerová
Bakalářská práce
Analýza komunikačních kompetencí chlapce s vývojovou dysfázií v předškolním věku
Analysis of communication skills of a boy with developmental dysphasia in preschool age
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analýza komunikačních kompetencí u chlapce s vývojovou dysfázií v předškolním věku. Teoretická část se zabývá problematikou dítěte předškolního věku, jeho řečovým, psychomotorickým, kognitivním a emočním vývojem. Dále se zabývá vývojovou dysfázií z hlediska jejího vymezení, etiologie, diagnostiky a terapie. Empirická část má charakter kvalitativního výzkumu a zabývá se kazuistikou …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to analyze the communication competencies of a boy with developmental dysphasia in pre-school age. The theoretical part deals with problems of pre-school child by its speech, psychomotor, cognitive and emotional development. It also deals with developmental dysphasia in terms of its definition, etiology, diagnostics and therapy. The empirical part has the character …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/g0dcc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2018
- Vedoucí: PhDr. Barbora Chleboradová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Petr Kopečný, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Rozvíjení interkulturní komunikační kompetence v psaní v anglickém jazyce
Pavla Jahodová -
Rozvoj komunikační kompetence u dětí se specificky narušeným vývojem řeči
Martina Kaderková -
Logopedická intervence u žáků mladšího školního věku s mentálním postižením
Martina Manková -
Logopedická intervence v mateřských školách ve Zlínském kraji
Zuzana Řiháčková -
Rozvoj komunikační kompetence u dětí s mentálním postižením
Hana Knězková -
Komunikační kompetence u dítěte s poruchou autistického spektra v mateřské škole logopedické
Pavlína Dohnálková -
Postoj pedagogů k aktivitám pro rozvoj komunikačních dovedností dětí předškolního a mladšího školního věku uvedených v publikaci Helping Children to Improve their Communication Skills,Therapeutic Activities for Teachers, Parents and Therapists
Barbora Škubalová -
Second language at a pre-school age: Lexical and syntactical levels of speech
Zuzana Javorová