Marketingová komunikácia a služby poskytované určitému trhovému segmentu – Zdenka Horváthová, DiS.
Zdenka Horváthová, DiS.
Bakalářská práce
Marketingová komunikácia a služby poskytované určitému trhovému segmentu
Marketing communication and the services provision on selected market segment
Abstract:
The topic of the bachelor thesis is „ marketing communication and the services provison on selected market segment“. The main market segment that will deal with topic is congress tourism. In the first part are describe marketing, marketing communication and marketing services. It also focuses on the market segment we know. Describes congress tourism and business travelers and the services they provide …víceAbstract:
Téma bakalárskej práce je „Marketingová komunikácia a služby poskytované určitému trhovému segmentu“. Ako hlavný trhový segment, ktorým sa bude téma zaoberať je kongresový cestovný ruch. Cieľom bakalárskej práce je analýza marketingových aktivít hotela a návrh takých opatrení, ktoré povedú k zlepšeniu využitia kongresových služieb s dopadom na potenciálnych hostí. V prvej časti práce popíšem marketing …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 11. 2017
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/16913/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 1. 2018
- Vedoucí: Ing. Pavel Attl, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jitka Mattyašovská
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HORVÁTHOVÁ, Zdenka. \textit{Marketingová komunikácia a služby poskytované určitému trhovému segmentu}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/ewnztw/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management destinace cestovního ruchu (studium pro absolventy VOŠ)
Práce na příbuzné téma
-
Kongresový cestovný ruch a hotely
Lukáš Orinčák -
Možnosti rozvoja kongresového cestovného ruchu v rekreačných oblastiach
Martin Jorčík -
Marketingová komunikácia a marketingová stratégia v maďarskej banke
Zsolt Sándor -
Marketingová komunikácia vybranej firmy
Daniela Rabatinová -
Marketingová komunikácia vybraného reťazca lekární
Andrea Šándorová -
Marketingová komunikácia vybranej organizácie
Dominika Kultanová -
Marketingová komunikácia trvalo udržateľného cestovného ruchu na Liptove
Martina Majchútová -
Digitálna marketingová komunikácia vybraného podniku
Budinská Budinská