Tvorba tematického produktu města Třebíč jako destinace cestovního ruchu – Barbora ŠTROBLOVÁ
Barbora ŠTROBLOVÁ
Bachelor's thesis
Tvorba tematického produktu města Třebíč jako destinace cestovního ruchu
Development of a thematic product of the Town Třebíč as a tourism destination
Abstract:
Destinační marketing a management je nedílnou součástí každé destinace cestovního ruchu. Smyslem destinačního marketingu je snaha o dosažení společného cíle prodej destinace za pomoci fungující spolupráce všech zainteresovaných subjektů v daném místě. Cílová oblast v daném regionu je typická významnou nabídkou atraktivit cestovního ruchu a infrastruktury cestovního ruchu. Tato práce je zaměřena na …moreAbstract:
Destination marketing and management is an integral part of each tourism destination. Destination marketing is an effort to achieve a common goal - selling the destination - with the help of working cooperation of all interested subjects in the location. The targeted area in chosen region is typical by its significant offer of tourism attractions and infrastructure. This thesis aims to create a thematic …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2017
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Petr Štumpf, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠTROBLOVÁ, Barbora. \textit{Tvorba tematického produktu města Třebíč jako destinace cestovního ruchu}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Economics. 2017. Available from: https://theses.cz/id/ewqnqb/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠTROBLOVÁ, Barbora. Tvorba tematického produktu města Třebíč jako destinace cestovního ruchu. Č. Budějovice, 2017. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management of Commerce
Theses on a related topic
-
Flexibilní produkt individ.incomingového CR v oblasti stř.Evropy pro k.z Norska
Lucie Zacharová -
Mexiko- specializovaný produkt cestovní kanceláře- srovnání s běžnou nabídkou CK.
Eliška Lněničková -
Tvorba tematického produktu destinace cestovního ruchu (Mikroregion Radnicko)
Michaela KALOUŠOVÁ -
Mlynářská stezka jako produkt cestovního ruchu
Petra Dolíhalová -
Situační analýza destinace cestovního ruchu
Květoslav Zejdl -
Analýza nabídky cestovního ruchu na Třeboňsku pro rodiny s dětmi
Lucie Tancerova -
Vysočina Arena jako příležitost k rozvoji cestovního ruchu v Kraji Vysočina
Pavlína Wiedermannová -
Návrh produktu pro oživení náboženského cestovního ruchu ve Staré Boleslavi s využitím tamních církevních památek
Lucie Horčicová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights