Bc. Michaela Jirásková

Bakalářská práce

Faktory ovlivňující chování zákazníků v hotelnictví

The Factors Influencing Customers Behaviour in Hospitality
Anotace:
Tato bakalářská práce si klade za cíl identifikovat faktory ovlivňující chování zákazníků v jednotlivých fázích rozhodovacího procesu a následně využít těchto výstupů pro vytvoření návrhů vedoucích ke splnění podnikového cíle. V teoreticko-metodologické části jsou rozebrány základní pojmy: zákazník a spotřebitel, druhy nákupního chování a přístupy k nim, dále je zde popisován nákupní rozhodovací proces …více
Abstract:
This bachelor thesis aims to identify the factors influencing customer behaviour in various stages of decision-making process and to subsequently use these outputs to create proposals leading to the fulfillment of corporate goals. The theoretical-methodological part discusses the basic concepts: customer and consumer, types of shopping behaviour and approaches to them, it also describes the purchasing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 6. 2021
Identifikátor: https://is.vsh.cz/th/av3is/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 9. 2021
  • Vedoucí: Ing. Štěpán Chalupa
  • Oponent: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze