Faktory ovlivňující chování zákazníků v hotelnictví – Bc. Michaela Jirásková
Bc. Michaela Jirásková
Bachelor's thesis
Faktory ovlivňující chování zákazníků v hotelnictví
The Factors Influencing Customers Behaviour in Hospitality
Abstract:
Tato bakalářská práce si klade za cíl identifikovat faktory ovlivňující chování zákazníků v jednotlivých fázích rozhodovacího procesu a následně využít těchto výstupů pro vytvoření návrhů vedoucích ke splnění podnikového cíle. V teoreticko-metodologické části jsou rozebrány základní pojmy: zákazník a spotřebitel, druhy nákupního chování a přístupy k nim, dále je zde popisován nákupní rozhodovací proces …moreAbstract:
This bachelor thesis aims to identify the factors influencing customer behaviour in various stages of decision-making process and to subsequently use these outputs to create proposals leading to the fulfillment of corporate goals. The theoretical-methodological part discusses the basic concepts: customer and consumer, types of shopping behaviour and approaches to them, it also describes the purchasing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 6. 2021
Identifier:
https://is.vsh.cz/th/av3is/
Thesis defence
- Date of defence: 1. 9. 2021
- Supervisor: Ing. Štěpán Chalupa
- Reader: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / field:
Hospitality Management, Tourism and Marketing / Marketing
Theses on a related topic
-
Strategic analysis of accommodation facility in Prague
Giacomo Donini -
Možnosti využití outsourcingu v oblasti Facility Managementu na příkladu objektů ubytovacích zařízení
Šárka Koňaříková -
Identifikace rozdílů v povolovacím procesu – ubytovací zařízení vs. bytový dům
Aneta Jandová -
Facility Management v hotelnictví
Lukáš Stach -
Návrh strategie pro nově vzniklé ubytovací zařízení
Anna Martinková -
Návrh marketingové strategie pro ubytovací služby "Apartmány Smrkový vrch"
Markéta Minářová -
Státní ubytovací zařízení v prostředí soukromých podniků
Lilija Olijnyk -
Hospitality management
Jana Lauková