Průvodce cestovního ruchu jako příležitost podnikání – Tereza HRUŠKOVÁ
Tereza HRUŠKOVÁ
Bakalářská práce
Průvodce cestovního ruchu jako příležitost podnikání
The travel guide as a business opportunity
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o činnosti průvodců, náplně jejich práce, osobnosti a rolích průvodců. Cílem práce je zjistit vnímání průvodcovské činnosti z řad lidí široké veřejnosti, a i samotných průvodců. Teoretická část této práce se zabývá definicí průvodcovské činnosti, její klasifikací, rolemi a osobností průvodců cestovního ruchu. Praktická část je tvořena rozborem dvou dotazníků, kdy jeden dotazník …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the activities of guides, the content of their work, personalities and roles of guides. The aim of the work is to find out the perception of guide activities by people from the general public, as well as the guides themselves. The theoretical part of this work deals with the definition of guide activities, its classification, roles and personalities of tourism guides …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petr Janeček, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HRUŠKOVÁ, Tereza. Průvodce cestovního ruchu jako příležitost podnikání. Plzeň, 2021. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Psychologie cestovního ruchu (Práce s emocemi jako součást seberegulace u průvodců v oblasti cestovního ruchu)
Eliška Geislerová -
Autenticita jako významný faktor rozvoje vybrané destinace cestovního ruchu
Alžběta Hochmanová -
Série publicistických rozhovorů s průvodci cestovního ruchu pro iKoktejl.cz
Rebeka Dvořáková -
Průvodce cestovního ruchu a jeho finanční odměňování
Jana Ježová -
Průvodce kulturního cestovního ruchu
Marta Březovská -
Průvodcovská činnost za "normalizace" a dnes z pohledu průvodců cestovního ruchu
Kateřina Stiborová -
Historie a současnost průvodců cestovního ruchu
Helena Hilscherová -
Spokojenost zákazníků se službami delegátů a průvodců cestovního ruchu
Zuzana Slámová