Dalibor Dvořák
Bakalářská práce
Key Account Management
Anotace:
Práce monitoruje rozvoj českého maloobchodního trhu od roku 1989 do roku 2006. Zaměřuje se na vstup mezinárodních obchodních řetězců do České republiky a na s ním spojený vznik a rozvoj Key Account Managementu. Stěžejní je analýza činností Key Account oddělení tabákové společnosti Imperial Tobacco CR. Nezbytným předpokladem je také identifikace a charakteristika českého tabákového trhu.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 8. 2007
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/3777
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 8. 2007
- Vedoucí: Alena Filipová
- Oponent: Jiří Zeman
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/3777
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Trh maloobchodných nehnuteľností - obchodní centra v České republice
Martina Kvasnová -
Trh maloobchodných nehnuteľností - komparácia Česko a Slovensko
Martina Kvasnová -
Maloobchodní trh s pivem. Příležitosti pro pivní kategorie
Marie Caldová -
Uvedení nového produktu Bonduelle na český trh
Karolína Černohorská -
Trh biopotravin v České republice
Tereza Brožková -
Trh bezlepkových potravin
Tereza Lukůvková -
Vstup produktu na český trh
Radka Leblochová -
Key account management Jednání a péče o klíčového zákazníka
Barbora Prášková