Ekonomická krize jako téma volební kampaně stran do PSPČR 2010 – Mgr. Tereza Holá
Mgr. Tereza Holá
Diplomová práce
Ekonomická krize jako téma volební kampaně stran do PSPČR 2010
Economic crisis as the theme of Czech parliamentary election campaign 2010
Anotace:
Diplomová práce se zaměřila na volební kampaň do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky 2010. Byla rozdělena na teoretickou a analytickou část. Teoretická část základní pojmy spojené s problematikou volebních kampaní a informace o kampani 2010. Metodologická část přiblížila postup a metodu práce, analýzu dokumentů. V rámci analýzy diplomová práce zkoumala, jak strany komunikovaly téma ekonomické …víceAbstract:
Final thesis examined electoral campaign in parliamentary elections in 2010. It was divided into theoretical and analytical part. The theoretical part presented the basic concepts related to electoral campaigns and described the campaign in 2010 in general. Methodological section presented the chosen method, analysis of documents. Analytical part of the thesis examined how the political parties communicated …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 1. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/h4z01/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 1. 2013
- Vedoucí: Mgr. Anna Shavit, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Jakub Šedo, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíMagisterský studijní program / obor:
Politologie / Politologie
Práce na příbuzné téma
-
Social media campaign
Ivan Komlenović -
Political marketing: A case study of marketing the political movement ANO
Boris Kolařík -
Party for Sale? Political marketing in the Czech Republic in the context of Election to the Chamber of Deputies in 2013
Aleš Drahokoupil -
Politický marketing a politické výzkumy jako jeden z hlavních nástrojů politického marketingu
Lucie Zdrhová -
Politický marketing v mezinárodních vztazích
Zuzana Viglaská -
Politický marketing víťazov a porazených - medzinárodná komparácia
Lucia Szabóová -
Politický marketing
Lukáš Jíra -
Politický marketing v české politice
Jakub Gorgol