Profily návštěvníků vybrané destinace cestovního ruchu v Jihočeském kraji – Klára Lisayová
Klára Lisayová
Diplomová práce
Profily návštěvníků vybrané destinace cestovního ruchu v Jihočeském kraji
Visitor profiles of selected tourism destination in the South Bohemia Region
Anotace:
Diplomová práce měla za cíl sestavit na základě kvantitativního výzkumu profily návštěvníků vybrané destinace v Jihočeském kraji, identifikovat potřeby a požadavky návštěvníků a provést segmentaci trhu na straně poptávky. Teoretická část práce vymezila marketing destinace cestovního ruchu, spotřební chování účastníků cestovního ruchu a udržitelný cestovní ruch. V praktické části byl vymezen primární …víceAbstract:
The aim of the diploma thesis was to compile, on the basis of quantitative research, visitor profiles of a selected destination in the South Bohemia Region, to identify the needs and requirements of visitors' needs and requirements and to perform market segmentation on the demand side. The theoretical part of the thesis defined the marketing of the tourism destination, the consumption behaviour of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 6. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/90829
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 8. 2023
- Vedoucí: Petr Štumpf
- Oponent: Petr Janeček
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/90829
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Principles of market segmentation in tourism industry
Larisa Teterina -
Strategic analysis of the company "Magnit" on the Russian market
Adylbek Aydarkulov -
Methodology of B2B Customer Segmentation in the Utilities on the Czech Market: Tool for Customer Classification into Segments
Andrea Filová -
The impact of growth in SMEs on the success of large businesses
Ana Mariel Delgado González -
Market Segmantation and Analysis of Customer Behaviour
Ekaterina Mochalova -
A Study on the Willingness to Pay on the Demand Side of Long-Term Care Insurance in China
Qingshi Hu -
Segmentace trhu a výzkum chování zákazníků, jako předpoklad úspěšného umístění produktů konkrétního podnikatelského subjektu na trhu
Martin Tuček -
Vliv segmentace trhu na tvorbu reklamní kampaně v České republice a na Taiwanu
Karin Tolochová