Barbora Pokorná
Diplomová práce
Měření sledovanosti TV
TV Audience Measurement
Anotace:
Marketingový výzkum neodbytně patří ke každé společnosti, která poskytuje produkty nebo služby zákazníkům již od nepaměti. Spotřebitelské průzkumy vykazují přesná data a poskytují zadavatelům důležité informace a zpětnou vazbu. Proces marketingových výzkumů médií však přinesl jistá úskalí a specifika, se kterými se mediální trh dodnes potýká. Tato práce se zaměřuje výhradně na proces výzkumu auditoria …víceAbstract:
Marketing research, as far as it exists, is definitely an essential part of every company that provides products or services to customers. Marketing surveys show exact data and give their submitters important information and feedback. However, the process of creating marketing research of media also brings certain difficulties and specialties, with which the media market deals these days. This diploma …víceKlíčová slova
televizeKlíčová slova
televizní vysíláníKlíčová slova
ČeskoKlíčová slova
reklama a propagaceKlíčová slova
marketingKlíčová slova
televizní diváciObhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2016
- Vedoucí: Ivo MATHÉ
- Oponent: Kristina Taberyová
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: a) rozmnožováním díla jakýmikoliv prostředky a v jakékoliv formě, včetně formy elektronické b) bezúplatným rozšiřováním originálu Školního díla nebo jeho rozmnoženin pořízených podle písm. a) d) vystavováním originálu díla nebo jeho rozmnoženin podle písm. a) e) sdělováním veřejnosti všemi způsoby uvedenými v ustanovení § 18 až 23 autorského zákona, zejména pak živým provozování Školního díla a jeho přenosem a zpřístupňováním Školního díla způsobem, že kdokoliv může mít k němu přístup na místě a v čase podle své vlastní volby (tzn. především v síti Internet na webových stránkách Nabyvatele). In the license agreement the author has granted the following: a) by copying the University Work in any media and any form, including electronic form b) by disseminating the original of the University Work free of charge or copying it as described in a) hereof d) by issuing the original of the University Work or copying it as described in a) hereof e) by relaying it to the public in all forms stated in the provision of Sections 18 to 23 of the Copyright Act, particularly by the live performance of the University Work and its transmission and by publishing the University Work so that anyone can have access to it in a place and time of their choice (i.e. chiefly on the Assignee?s websites on the Internet)
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 12. 9. 2017 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Produkce
Práce na příbuzné téma
-
Vývoj reklamy a propagace v ruských mediích od dob socialismu po dnešní dobu - historie, funkce, typy reklam a jejich psychologické působení.
Anastasiya KRUPPA -
Integrace ovocných destilátů a likérů do barů a nočních podniků - jejich propagace a konkurenceschopnost
David Kejř -
Reklama a propagace kavárny Cafe Camaro
Josef Příhoda -
Vliv marketingu a propagace na životní styl určitých sociálních a věkových skupin
Veronika Lindová -
Reklama a propagace jako nástroj podpory prodeje v konkrétním podniku
Martin Timr -
Využívání reklamy a propagace v barové praxi
Jana Radovnická -
Marketing,reklama a propagace a podpora prodeje ve firmě
Jan Kokrhel -
Súčasné trendy v propagácii divadiel vo svete a ich aplikácia na bratislavskú divadelnú scénu s prihliadnutím na jej stav a vývoj
Uršula Mináriková