Marketingová strageie České asociace pro vzácná onemocnění – Martina Pelcová
Martina Pelcová
Diplomová práce
Marketingová strageie České asociace pro vzácná onemocnění
Marketing strategy of the Czech Association for Rare Diseases
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřena na financování České asociace pro vzácná onemocnění. Hlavním cílem je navrhnout fundraisingovou strategii pro tuto organizaci, jelikož ta je v současné době financována převážně od farmaceutických společností a vzniká zde střet zájmů. Vedlejším cílem je navržení marketingové strategie se zaměřením na komunikaci. Pro dosažení těchto cílů bylo nutné nejprve vyjasnit si …víceAbstract:
My thesis is focused on Czech Association for Rare Diseases funding. Primary objective was to create fundraising strategy for this organization. This strategy is now financed mainly by pharmaceutical companies, which causes conflict of interests. Secondary objective was to propose suitable marketing communication strategy. To achieve these goals, it was neccessary to clarify theoretical knowledge of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 9. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/40289
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2014
- Vedoucí: Markéta Lhotáková
- Oponent: Vojtěch Kučera
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/40289
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Návrh marketingové strategie společnosti Česká asociace pro arbitráž, s.r.o.
Michaela Petlachová -
Psychoterapeut se vzděláním sociálního pracovníka: Ovlivnění role psychoterapeuta preedukačním vzděláním v sociální práci při komparaci s jednooborovou psychologií a jejich kompetencí dle české asociace pro psychoterapii
Petr FULIER -
Pronájem bazénů pro projekt České triatlonové asociace s názvem Triatlon děti
Petra Kuříková -
Přínos Asociace hotelů a restaurací ČR pro rozvoj sektoru HORECA
Václav Bezděk -
Přínos organizovaného sportu České asociace Sportu pro všechny ve volném čase dětí a mládeže.
Jiřina LUKÁŠOVÁ -
Epidemiologické trendy onkologických onemocnění u dětí a dospívajících v ČR
Denisa Krejčí -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ