Martina Pelcová

Diplomová práce

Marketingová strageie České asociace pro vzácná onemocnění

Marketing strategy of the Czech Association for Rare Diseases
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřena na financování České asociace pro vzácná onemocnění. Hlavním cílem je navrhnout fundraisingovou strategii pro tuto organizaci, jelikož ta je v současné době financována převážně od farmaceutických společností a vzniká zde střet zájmů. Vedlejším cílem je navržení marketingové strategie se zaměřením na komunikaci. Pro dosažení těchto cílů bylo nutné nejprve vyjasnit si …více
Abstract:
My thesis is focused on Czech Association for Rare Diseases funding. Primary objective was to create fundraising strategy for this organization. This strategy is now financed mainly by pharmaceutical companies, which causes conflict of interests. Secondary objective was to propose suitable marketing communication strategy. To achieve these goals, it was neccessary to clarify theoretical knowledge of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 9. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2014
  • Vedoucí: Markéta Lhotáková
  • Oponent: Vojtěch Kučera

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/40289

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod

Práce na příbuzné téma

Všechny práce