Kulturní potenciál rozvoje Mikroregionu Pernštejn – Romana ŠVARCOVÁ
Romana ŠVARCOVÁ
Bachelor's thesis
Kulturní potenciál rozvoje Mikroregionu Pernštejn
The cultural prospecti of development of Pernštejn microregion
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá kulturním potenciálem venkovského regionu "Mikroregion Pernštejn". V jednotlivých kapitolách jsou analyzovány prvky lokální kultury, kulturní infrastruktura, aktéři lokální kultury a kulturní události v regionu. Práce navíc obsahuje zhodnocení využívání prostředků z fondů EU na podporu lokální kultury ve sledovaném území.Abstract:
The bachelor thesis deals with cultural potential of the rural region "Mikroregion Pernštejn". In the individual chapters are analyzed the features of local culture, infrastructure of culture, the actors of the local culture and cultural events in the region. Moreover, the work contains an evaluation of the use of EU funds to promote local culture in the study area.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2016
Accessible from:: 6. 5. 2016
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Miloslav Šerý, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠVARCOVÁ, Romana. Kulturní potenciál rozvoje Mikroregionu Pernštejn. Olomouc, 2016. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Přírodovědecká fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 6.5.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 6. 5. 2016 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Přírodovědecká fakultaPALACKÝ UNIVERSITY OLOMOUC
Faculty of ScienceBachelor programme / field:
Geography / Regional Geography
Theses on a related topic
-
Organizační kultura v podnikatelských subjektech vybraného kraje
Karolína Farová -
Podniková kultura v podnicích vybraného kraje
Veronika Šteflová -
Podniková kultura a její vliv na spokojenost zaměstnanců
Eliška Jeřábková -
Firemní kultura jako marketingový nástroj
Jana Hůlová -
Organizační kultura
Michaela Kulhánková -
Firemní kultura a její význam pro podnikovou strategii
Adéla Vodvářková -
Podniková kultura v podnicích vybraného kraje
Petra Voláková -
Firemní kultura estetické kliniky v podmínkách českého trhu
Dagmar Schejbalová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights