Jan Skriečka
Diplomová práce
Kameraman a objektiv
Cinematographer and the lens
Anotace:
Tato diplomová práce si klade za cíl podívat se na problematiku výběru vhodnýchobjektivů před natáčením z hlediska jejich estetického a psychologickéhopůsobení na diváka. Zkoumanými parametry a vlastnostmi jsou: ohniskovávzdálenost, clonové číslo a hloubka ostrosti a parazitní světloAbstract:
The goal of this thesis is to summarize the possibilities of choosing anappropriate lens for each film project in terms of aesthetical and psychologicaleffects on the viewer. Researched parameters and characteristics are: focallength, f stop and depth of field and lens flares.Klíčová slova
filmová technikaKlíčová slova
kameramaniKlíčová slova
objektivyKlíčová slova
optikaKlíčová slova
práce kameramanaKlíčová slova
světlo ve filmuKlíčová slova
filmový obrazKlíčová slova
analýzy filmových dělKlíčová slova
filmové kamery
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 9. 2016
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/9661
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 10. 2016
- Vedoucí: Vladimír SMUTNÝ
- Oponent: Antonín MIKŠ
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 25. 2. 2017 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Kamera
Práce na příbuzné téma
-
Eticismus Beryse Gauta a analýzy vybraných děl sovětské kinematografie
Ivo Antonov -
Názvy filmových děl v ruštině a češtině (strukturně-sémantická a sociolingvistická analýza)
Ilona Šikulová -
Názvy filmových děl v ruštině a češtině(strukturně-sémantická a sociolingvistická analýza)
Ilona Šikulová -
Sémiotická analýza vybraných děl z žánru fashion film
Anežka Horová -
1. Teoretická část: Pozorovatelský realismus v díle Cristiana Mungia - analýza filmového stylu. 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 20 min., režie.
Jan Kolář -
Dramaturgie a filmový scénář z perspektivy práce kameramana
Lubomír Ballek -
Řemeslem kameramana ke slávě umělce obrazu
Lubomír Ballek -
Úloha kameramana v hraném filmu
Daniel Adam