Digitální transformace v pojišťovnictví: Likvidace událostí s využitím mobilní aplikace – Bc. Monika Kohoutová
Bc. Monika Kohoutová
Diplomová práce
Digitální transformace v pojišťovnictví: Likvidace událostí s využitím mobilní aplikace
Digital Transformation in Insurance: Claims Settlement with the Use of Mobile Application
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá pojišťovnictvím a jeho souvislostmi, mezi nimiž rezonují témata vztahující se k likvidaci škodních událostí, specifikům marketingu v pojišťovnictví, ale také k oblasti digitálního marketingu. S využitím SWOT, PESTLE a Porterovy analýzy práce zkoumá současný stav i prostředí vybraného objektu, kterým je Pojišťovna VZP, a.s., a navrhuje vhodná řešení pro budoucí chod společnosti …víceAbstract:
This master's thesis deals with the insurance industry and its related matters, among which resonate topics connected to claims handling, specifics of marketing in insurance, but also the sphere of digital marketing. With the use of SWOT, PESTLE, and Porter's analysis the thesis explores the current situation and the environment of a chosen object, which is Pojišťovna VZP, a.s., and proposes appropriate …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOHOUTOVÁ, Monika. \textit{Digitální transformace v pojišťovnictví: Likvidace událostí s využitím mobilní aplikace}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/exvwfs/.
Jak správně citovat práci
Kohoutová, Monika. Digitální transformace v pojišťovnictví: Likvidace událostí s využitím mobilní aplikace. Zlín, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace