Barbora Lysáková

Bakalářská práce

Vztah mezi vnímáním osobnosti učitele a sociálním klimatem třídy u žáků základní školy

The Relationship between Perception of the Teacher's Personality and the Social Class Climate in Primary School Pupils
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou týkající se osobnosti učitele a jejím vlivem na sociální klima třídy. Teoretická část je rozdělena na tři kapitoly. První kapitola objasňuje čtenáři základní poznatky pojednávající o klimatu třídy, jeho determinantech a o definici školní třídy. Druhá kapitola pojednává o profesi učitele a o učiteli jako spolutvůrci sociálního klimatu ve třídě. Poslední kapitola …více
Abstract:
This bachelor thesis inquiries into topic of teacher's personality and its influence towards the social climate in a class. Theoretical part is divided into three chapters. The first clarifies basic findings about class climate, its determinants and definition of a school class. The second elaborates on profession of a teacher and teacher as co-creator of social climate in the class. The last chapter …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2014
Zveřejnit od: 30. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. David Unger

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Lysáková, Barbora. Vztah mezi vnímáním osobnosti učitele a sociálním klimatem třídy u žáků základní školy. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 30. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta humanitních studií

Bakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika