Corporate Social Responsibility in a concrete firm – Bc. Chunwan Zhao
Bc. Chunwan Zhao
Bakalářská práce
Corporate Social Responsibility in a concrete firm
Corporate Social Responsibility in a concrete firm
Anotace:
S prohlubováním ekonomické globalizace káva pronikla do všech koutů světa. A Starbucks jako nová síla se šíří po celém světě. Tato práce představí relevantní obsah sociální odpovědnosti firem. Tato práce je hloubkovou analýzou různých aspektů společenské odpovědnosti společnosti Starbucks v Číně. Tato práce předkládá stávající problémy a nabízí doporučení a opatření.Abstract:
With the deepening of economic globalization, coffee has penetrated into every corner of the world. And Starbucks as a new force is spread all over the world. This Thesis will introduce the relevant content of Corporate social responsibility. This Thesis is a depth analysis of different aspects of Corporate social responsibility of Starbucks in China. This Thesis puts forward the existing problems …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/g51c4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2018
- Vedoucí: Ing. Pavel Babka, MBA
- Oponent: Ing. Patricia Jakešová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ZHAO, Chunwan. \textit{Corporate Social Responsibility in a concrete firm} [online]. Praha, 2018 [cit. 2023-12-08]. Dostupné z: https://theses.cz/id/ey53ym/. Bakalářská práce. Vysoká škola finanční a správní, a.s. Vedoucí práce Ing. Pavel Babka, MBA.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance & Bachelor of Science in Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Porovnání postupů v corporate social responsibility reportingu
Markéta Kleinová -
Vnímání Corporate Social Responsibility ve společnosti Atlas Copco
Monika Pavlíčková -
The impact of corporate social responsibility on brand image
Dilara Kose -
Corporate Social Responsibility in the Telecommunication Sector in Ghana
Kwabena Owusu Ansah Sarpong -
Corporate social responsibility - new ethics?
Markéta Šenková -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan