Optimalizace osobního prodeje pro poskytovatele bankovních služeb – Bc. Jiří Trávníček
Bc. Jiří Trávníček
Master's thesis
Optimalizace osobního prodeje pro poskytovatele bankovních služeb
Optimization of Personal Sales for Provider of Banking Services
Abstract:
Cílem diplomové práce je na základě analýzy teoretických poznatků z okruhů služeb, marketingového výzkumu, osobního prodeje a rozvoje zaměstnanců zhodnotit kvalitu prodejních dovedností prodejců bankovních služeb a následně navrhnout řešení a opatření k zvýšení efektivity a optimalizaci osobního prodeje. Diplomová práce se skládá ze tří částí a to: teoretické, praktické a projektové. Teoretická část …moreAbstract:
The aim of the diploma thesis is to analyze the quality of sales skills of the retailers of ban-king services based on the analysis of the theoretical knowledge from services, market research, personal sales and employee development and subsequently propose solutions and measures to increase efficiency and optimize personal sales. The diploma thesis consists of three parts: theoretical, practical and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2017
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
TRÁVNÍČEK, Jiří. \textit{Optimalizace osobního prodeje pro poskytovatele bankovních služeb}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2017. Available from: https://theses.cz/id/ey9ns5/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Trávníček, Jiří. Optimalizace osobního prodeje pro poskytovatele bankovních služeb. Zlín, 2017. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Strategie a rozvoj marketingového mixu společnosti TANAP
Slávka Matějková -
Marketingový výzkum vybraných produktů na trhu ve státech Vietnam, Čína a Thaisko a Česká republika pro budoucí rozvoj obchodních vztahů.
Huy Hoang Pham -
Rozvoj Obce
Petr Šubrt -
Návrh aktivit pro rozvoj a řízení vztahů se zákazníky
Yana Litvinova -
Marketingový rozvoj tenisového areálu Landek Park
Karla JOSEFUSOVÁ -
Rozvoj marketingových aktivit ve vybraném podniku
Petra Žáková -
Rozvoj cestovního ruchu v turistické oblasti Pálava
Aneta Brožová -
Využití marketingu pro rozvoj regionu/destinace
Sofie Piálková