Bc. Yana Litvinova

Diplomová práce

Návrh aktivit pro rozvoj a řízení vztahů se zákazníky

A proposal of activities for customer relationship development and management
Anotace:
Řízení vztahů se zákazníky je filozofie společnosti, která se zaměřuje především na udržení stávajících zákazníků a vylepšeni vztahů s nimi více, než na přilákání nových. Pomocí této filosofie si společnost zajišťuje konkurenční výhodu, zvyšuje se loajalita zákazníků a jejich hodnota. Diplomová práce je rozdělena na dvě části. První část si klade za cíle vysvětlit podstatu koncepce řízení vztahů se …více
Abstract:
Customer relationship management is the phylosophy of conducting a business which rather focuses on retaining the current clients and improving the business relations with them, than attracting the new ones. With the help of this phylosophy a business can improve its competitiveness, the customer loyalty and makes the customer more valuable for a business. The diploma thesis containts two parts. The …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2016
  • Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
  • Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní