Optimalizace osobního prodeje pro poskytovatele bankovních služeb – Bc. Jiří Trávníček
Bc. Jiří Trávníček
Diplomová práce
Optimalizace osobního prodeje pro poskytovatele bankovních služeb
Optimization of Personal Sales for Provider of Banking Services
Anotace:
Cílem diplomové práce je na základě analýzy teoretických poznatků z okruhů služeb, marketingového výzkumu, osobního prodeje a rozvoje zaměstnanců zhodnotit kvalitu prodejních dovedností prodejců bankovních služeb a následně navrhnout řešení a opatření k zvýšení efektivity a optimalizaci osobního prodeje. Diplomová práce se skládá ze tří částí a to: teoretické, praktické a projektové. Teoretická část …víceAbstract:
The aim of the diploma thesis is to analyze the quality of sales skills of the retailers of ban-king services based on the analysis of the theoretical knowledge from services, market research, personal sales and employee development and subsequently propose solutions and measures to increase efficiency and optimize personal sales. The diploma thesis consists of three parts: theoretical, practical and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Trávníček, Jiří. Optimalizace osobního prodeje pro poskytovatele bankovních služeb. Zlín, 2017. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Strategie a rozvoj marketingového mixu společnosti TANAP
Slávka Matějková -
Marketingový výzkum vybraných produktů na trhu ve státech Vietnam, Čína a Thaisko a Česká republika pro budoucí rozvoj obchodních vztahů.
Huy Hoang Pham -
Rozvoj Obce
Petr Šubrt -
Návrh aktivit pro rozvoj a řízení vztahů se zákazníky
Yana Litvinova -
Marketingový rozvoj tenisového areálu Landek Park
Karla JOSEFUSOVÁ -
Rozvoj marketingových aktivit ve vybraném podniku
Petra Žáková -
Rozvoj cestovního ruchu v turistické oblasti Pálava
Aneta Brožová -
Využití marketingu pro rozvoj regionu/destinace
Sofie Piálková