Analýza kvality CX vybrané služby metodou Mystery Shopping – Adéla Nováková
Adéla Nováková
Bakalářská práce
Analýza kvality CX vybrané služby metodou Mystery Shopping
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analýza kvality zákaznické zkušenosti vybrané služby metodou Mystery Shopping. Na základě stanovených standardů a sestaveného Service Blueprintu vybrané služby jsou identifikovány oblasti zkoumání, kde jsou pomocí fiktivních nákupů odhaleny nedostatky, které jsou následně analyzovány a poté navrhována možná řešení. Struktura bakalářské práce je rozdělena na teoretickou a praktickou …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to analyze the quality of customer experience of a selected service using the Mystery Shopping method. Based on established standards and a compiled Service Blueprint of the selected service, areas of examination are identified, where deficiencies are uncovered through fictitious purchases, which are subsequently analyzed, and possible solutions proposed. The structure …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Archiv závěrečné práce je dostatečně naplněn.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NOVÁKOVÁ, Adéla. \textit{Analýza kvality CX vybrané služby metodou Mystery Shopping}. Online. Bakalářská práce. Praha: České vysoké učení technické v Praze, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/eyhzkz/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Systém hodnocení zaměstnanců
Erika Rozsypalová -
Mobile Telephony and Internet in Afghanistan: Issues of Network Coverage and Quality of Service
Mohammad Asif -
Design uživatelských prožitků a interakcí: Terminologie User Experience Designu a souvisejících oblastí
David Šmehlík -
Zvyšování kvality prodeje motorových vozů pomocí metody mystery shopping
Jiří Kubíček -
Ethical aspects of service design in design practice
Tereza Navarová -
Design služeb Českých drah a sentiment na sociálních sítích
Josef Kocurek -
Design online informačních služeb pro zrakově handicapované
Julie Tomaňová -
Design a tvorba vzdělávací platformy pro diabetiky
Pavla Popeláková