Analýza kvality CX vybrané služby metodou Mystery Shopping – Adéla Nováková
Adéla Nováková
Bachelor's thesis
Analýza kvality CX vybrané služby metodou Mystery Shopping
Abstract:
Cílem bakalářské práce je analýza kvality zákaznické zkušenosti vybrané služby metodou Mystery Shopping. Na základě stanovených standardů a sestaveného Service Blueprintu vybrané služby jsou identifikovány oblasti zkoumání, kde jsou pomocí fiktivních nákupů odhaleny nedostatky, které jsou následně analyzovány a poté navrhována možná řešení. Struktura bakalářské práce je rozdělena na teoretickou a praktickou …moreAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to analyze the quality of customer experience of a selected service using the Mystery Shopping method. Based on established standards and a compiled Service Blueprint of the selected service, areas of examination are identified, where deficiencies are uncovered through fictitious purchases, which are subsequently analyzed, and possible solutions proposed. The structure …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2024
Thesis defence
- The Thesis/Dissertation Archive contains the required amount of information.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NOVÁKOVÁ, Adéla. \textit{Analýza kvality CX vybrané služby metodou Mystery Shopping}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech Technical University in Prague, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2024. Available from: https://theses.cz/id/eyhzkz/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bachelor programme:
Ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Systém hodnocení zaměstnanců
Erika Rozsypalová -
Mobile Telephony and Internet in Afghanistan: Issues of Network Coverage and Quality of Service
Mohammad Asif -
Design uživatelských prožitků a interakcí: Terminologie User Experience Designu a souvisejících oblastí
David Šmehlík -
Zvyšování kvality prodeje motorových vozů pomocí metody mystery shopping
Jiří Kubíček -
Ethical aspects of service design in design practice
Tereza Navarová -
Design služeb Českých drah a sentiment na sociálních sítích
Josef Kocurek -
Design online informačních služeb pro zrakově handicapované
Julie Tomaňová -
Design a tvorba vzdělávací platformy pro diabetiky
Pavla Popeláková