Adéla Nováková

Bachelor's thesis

Analýza kvality CX vybrané služby metodou Mystery Shopping

Abstract:
Cílem bakalářské práce je analýza kvality zákaznické zkušenosti vybrané služby metodou Mystery Shopping. Na základě stanovených standardů a sestaveného Service Blueprintu vybrané služby jsou identifikovány oblasti zkoumání, kde jsou pomocí fiktivních nákupů odhaleny nedostatky, které jsou následně analyzovány a poté navrhována možná řešení. Struktura bakalářské práce je rozdělena na teoretickou a praktickou …more
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to analyze the quality of customer experience of a selected service using the Mystery Shopping method. Based on established standards and a compiled Service Blueprint of the selected service, areas of examination are identified, where deficiencies are uncovered through fictitious purchases, which are subsequently analyzed, and possible solutions proposed. The structure …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2024

Thesis defence

  • The Thesis/Dissertation Archive contains the required amount of information.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty