Dagmar Nosálová
Bachelor's thesis
Emocionální apely v kampaních UNICEF
Emotional Appeals in the UNICEF´s Campaigns
Abstract:
Tato bakalářská práce je zaměřená na emocionální apely v kampaních UNICEF. V teoretické části je věnována pozornost reklamě a sociální reklamě. Dále jsou zde popsány reklamním apely. Stěžejní část je určena emocím, jejich rozdělení a využití v reklamě. Praktická část se zabývá představením UNICEF a analýzou výzkumu formou focus group.Abstract:
This thesis is focused on emotional appeals, used in UNICEF's campaigns. The theoretical part deals with a commercial advertisement and a social advertisement. It also deals with advertising appeals. The main part is intended to emotions, their classification and using in advertising. The practical part informs about what UNICEF is and how it helps to children. Then there's an analysis of research …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2015
Accessible from:: 30. 4. 2015
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Nosálová, Dagmar. Emocionální apely v kampaních UNICEF. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Fotografie a psychologie barev: Jak různé barvy ve fotografiích ovlivňují naše emoce a chování a jak ovlivňují naše vnímání obrazu?
Marina BIDA -
Multisenzorický marketing a jeho vliv na hodnocení produktu spotřebitelem
Tereza Šabatková -
Smyslový marketing a jeho vnímání spotřebiteli v ČR
Kateřina Bilinová -
Emoce a jejich vliv na spotřební chování.
Vendula Větrovcová -
Hédonismus a emoce v marketingu mezinárodních kosmetických firem
Zuzana Binková -
Působení vizuálního zpracování reklamy na emoce a vnímání značky
Gabriela Pličková -
Love and Tears: Emotions on Media as a Part of Marketing
Daniele Loi -
Sociální reklama se zaměřením na protikuřácké kampaně
Andrea Vrbecká