Emocionální apely v kampaních UNICEF – Dagmar Nosálová
Dagmar Nosálová
Bakalářská práce
Emocionální apely v kampaních UNICEF
Emotional Appeals in the UNICEF´s Campaigns
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřená na emocionální apely v kampaních UNICEF. V teoretické části je věnována pozornost reklamě a sociální reklamě. Dále jsou zde popsány reklamním apely. Stěžejní část je určena emocím, jejich rozdělení a využití v reklamě. Praktická část se zabývá představením UNICEF a analýzou výzkumu formou focus group.Abstract:
This thesis is focused on emotional appeals, used in UNICEF's campaigns. The theoretical part deals with a commercial advertisement and a social advertisement. It also deals with advertising appeals. The main part is intended to emotions, their classification and using in advertising. The practical part informs about what UNICEF is and how it helps to children. Then there's an analysis of research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2015
Zveřejnit od: 30. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Nosálová, Dagmar. Emocionální apely v kampaních UNICEF. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Fotografie a psychologie barev: Jak různé barvy ve fotografiích ovlivňují naše emoce a chování a jak ovlivňují naše vnímání obrazu?
Marina BIDA -
Multisenzorický marketing a jeho vliv na hodnocení produktu spotřebitelem
Tereza Šabatková -
Smyslový marketing a jeho vnímání spotřebiteli v ČR
Kateřina Bilinová -
Emoce a jejich vliv na spotřební chování.
Vendula Větrovcová -
Hédonismus a emoce v marketingu mezinárodních kosmetických firem
Zuzana Binková -
Působení vizuálního zpracování reklamy na emoce a vnímání značky
Gabriela Pličková -
Love and Tears: Emotions on Media as a Part of Marketing
Daniele Loi -
Sociální reklama se zaměřením na protikuřácké kampaně
Andrea Vrbecká