Hodnocení žáků základních waldorfských škol ve vztahu k rozvoji osobnosti žáka – Mgr. Šárka Vlachová
Mgr. Šárka Vlachová
Master's thesis
Hodnocení žáků základních waldorfských škol ve vztahu k rozvoji osobnosti žáka
Pupils evaluation in Waldorf schools in relation to the development of pupil's personality
Abstract:
Diplomová práce s názvem „Hodnocení žáků základních waldorfských škol ve vztahu k rozvoji osobnosti žáka“ se zabývá problematikou hodnocení žáků ve waldorfských školách. Teoretická část seznamuje s waldorfskou pedagogikou a obecnými rysy hodnocení waldorfských škol. Dále vymezuje základní pojmy spojené se školním hodnocením. Práce věnuje pozornost slovnímu hodnocení a těm aspektům hodnocení, které …moreAbstract:
The diploma thesis with the title “Pupils evaluation in Waldorf schools in relation to the development of pupil's personality” deals with the issue of assessment in Waldorf schools. The theoretical part introduces Waldorf education and its general attributes. Then it defines basic terms connected with the evaluation. The thesis focuses on verbal evaluation, especially on those aspects which influence …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2014
Identifier:
https://is.muni.cz/th/ysvvm/
Thesis defence
- Date of defence: 27. 5. 2014
- Supervisor: doc. Mgr. Jana Kratochvílová, Ph.D.
- Reader: PhDr. Hana Filová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Primary Schools / Primary School Teacher Training
Theses on a related topic
-
Školní hodnocení z pohledu učitelů, žáků a rodičů (sonda v málotřídní škole)
Kateřina Golíková -
Slovní hodnocení v Montessori škole
Kristýna Hubáčková -
Pojetí slovního hodnocení a hodnocení známkou na 1 stupni ZŠ
Monika WRÓBLEWSKÁ -
Rozvíjení sebehodnocení zaměřeného na mluvený projev u studentů učitelství němčiny jako cizího jazyka
Jana Veličková -
Analýza sebehodnocení a školní úspěšnost žáků českého a vietnamského původu
Johana Hadašová -
Sebehodnocení žáka v pracovních činnostech na primární škole
Vendula NOVÁKOVÁ -
Vývoj sebehodnocení v průběhu jednoho roku u žáků mladšího školního věku
Gabriela Pilátová