Marketingová komunikace EverGreen Medical Center s.r.o. – Bc. Tereza Miklasová
Bc. Tereza Miklasová
Bakalářská práce
Marketingová komunikace EverGreen Medical Center s.r.o.
The Marketing Communication of EverGreen Medical Center Ltd
Anotace:
Tématem bakalářské práce je marketingová komunikace společnosti EverGreen Medical Center s.r.o. Úvodní část je věnována teoretickému popisu východisek marketingové komunikace, strategii marketingové komunikace a jednotlivým nástrojům komunikačního mixu. Praktická část se zabývá konkrétním komunikačním mixem sledované společnosti, který společnost využívá k získávání potenciálních klientů a k udržování …víceAbstract:
The theme of my work is a marketing communications company EverGreen Medical Center Ltd. The introductory section is devoted to theoretical description of the foundations of marketing communications, marketing communications strategy and individual communication mix tools. The practical part deals with specific reference communication mix that the company uses to obtain potential client and maintain …víceKlíčová slova
Marketing marketingová komunikace marketingový mix nástroje komunikačního mixu reklama word-of-mouth marketing internetový marketing diskusní fórum služba klient estetické lékařství dotazování. Marketing marketing communications marketing mix communications mix tools advertising internet marketing discussible forum service client aesthetic medicine interrogation.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/psxts/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2011
- Vedoucí: PhDr. Adolf Vodrážka
- Oponent: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané prodejny
Nela Jurygáčková -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Kateřina Pavlicová -
Nástroje marketingového komunikačního mixu Zámečku Petrovice
Nikol Kajsturová -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Adéla Halouzková -
Využití nových nástrojů marketingového komunikačního mixu při propagaci vybraného podniku
Magomed Magomedov -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu zdravotní pojišťovny
Tereza Janečková -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Mariia Smirnova -
Zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Klára Kyselová