Destinanční marketing z pohledu privátního sektoru – Bc. Vladimíra Šajbanová
Bc. Vladimíra Šajbanová
Bakalářská práce
Destinanční marketing z pohledu privátního sektoru
Destination marketing from the private sector point of view
Abstract:
The aim of this bachelor thesis „Destination marketing from the private sector perspective“ is to provide a description of marketing communication in the tourism industry and to propose techniques and tools for assessing the impact of advertisement on the target audience. This paper deals with situation in the destination marketing organization : Centrála cestovního ruchu - Jižná Morava. The first …víceAbstract:
Cieľom bakalárskej práce „Destinačný marketing z pohľadu privátneho sektora“ je načrtnúť problematiku marketingovej komunikácie v cestovnom ruchu a navrhnúť techniky a nástroje vyhodnocovania jej dopadov na cieľové publikum. Práca je zameraná na konkrétnu situáciu v destinačnej spoločnosti Centrála cestovního ruchu - Jižná Morava (CCR JM). Prvá kapitola uvádza čitateľa do problematiky riadenia destinácie …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/uypi3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2014
- Vedoucí: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Martin Šauer, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Regionální rozvoj a cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Possibilities and factors of measuring and evaluating the efficiency and effectiveness of hospital health care in Germany
Sabrina Lee -
The Effect of Anxiety on Reading Effectiveness and Efficiency
Markéta Dohnalová -
Effectiveness and efficiency of anti-corruption policies in SMEs.
Antonin Jean Alexandre Marie Fonty -
People-powered Consulting: Enhancing Efficiency and Effectiveness in the Age of Generative AI
Marek Lehký -
Účinnost a účelnost online marketingové komunikace
David Brandejs -
Účinnost a účelnost online marketingové komunikace
Tomáš Podrazil -
Účinnost a účelnost online marketingové komunikace
Hana Šutová -
Účinnost, účelnost a užitečnost EIA procesu: případová meta-analýza
Tereza Hanušová