Ing. Jiří Louda
Bakalářská práce
Strategie rozvoje firmy
Strategy of firms development
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je strategická analýza vybraného podniku. Jejím cílem je na základě výsledků analýz zvolit ty nejvhodnější metody a způsoby, které jí zabezpečí strategický rozvoj a růst. V praktické části je modelové vyhodnocení získaných dat na konkrétních případech, ze kterých je navržen závěr.Abstract:
The subject matter of this bachelor’s thesis is a strategic analysis of a selected company. The objective of this thesis is to choose the most suitable methods and ways, obtained from the results of the analyses, which will guarantee strategic development and growth of the company. In the practical part there is a model evaluation of the obtained data in concrete cases from which is the conclusion …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/kjw6p/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2013
- Vedoucí: Ing. Rostislav Tesař
- Oponent: Ing. Jaroslav Chrtek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních firem
Práce na příbuzné téma
-
Strategie malého a středního podniku v oblasti e-businessu
David Jahn -
E-shop neziskové organizace
Michaela Čmiľová -
Podnikatelský plán a strategie malého a středního podniku v oblasti e-businessu
Katarína Igazová -
Podnikatelský plán a zakládání malého a středního podniku v oblasti e-businessu
Radek Mrňa -
Podnikatelský plán a strategie malého a středního podniku v oblasti e-businessu
Daniel Ondřejík -
Zákazníci (spotřebitelé) generace Y z pohledu marketingu
Petra Olszarová -
Zákazníci (spotřebitelé) generace Y z pohledu marketingu
Veronika Kuśová -
Event marketing - nástroj PR pro cílové skupiny zákazníci a zaměstnanci
Gabriela Čebišová