Bc. Jana Bachurová

Bachelor's thesis

Analýza trhu z hlediska marketingu podniku

Marketing market analysis of company
Abstract:
Tato práce se zabývá analýzou komunikačního mixu, z hlediska značky Odivi. V teoretické části je popsán samotný trh a strategie, kterou podnik na daném trhu může používat. Dále je popsána analýza okolí podniku a pak samotný komunikační mix. Praktická část obsahuje analýzu okolí značky Odivi a analýzu přístupu ke komunikaci značky na českém trhu.
Abstract:
This bacherol thesis is dealing with the communication mix analysis from the point of view of the Czech brand Odivi. In theoretical part is described the market itself and the strategy used on the market by companies. Analysis of the surroundings and communication mix are described in the next chapters. Practical part include a surroundings analysis of Odivi brand and approach to the communication …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 6. 2016
  • Supervisor: Ing. Kateřina Kantorová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Bachurová, Jana. Analýza trhu z hlediska marketingu podniku. Pardubice, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní