Analýza trhu z hlediska marketingu podniku – Bc. Jana Bachurová
Bc. Jana Bachurová
Bachelor's thesis
Analýza trhu z hlediska marketingu podniku
Marketing market analysis of company
Abstract:
Tato práce se zabývá analýzou komunikačního mixu, z hlediska značky Odivi. V teoretické části je popsán samotný trh a strategie, kterou podnik na daném trhu může používat. Dále je popsána analýza okolí podniku a pak samotný komunikační mix. Praktická část obsahuje analýzu okolí značky Odivi a analýzu přístupu ke komunikaci značky na českém trhu.Abstract:
This bacherol thesis is dealing with the communication mix analysis from the point of view of the Czech brand Odivi. In theoretical part is described the market itself and the strategy used on the market by companies. Analysis of the surroundings and communication mix are described in the next chapters. Practical part include a surroundings analysis of Odivi brand and approach to the communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2016
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2016
- Supervisor: Ing. Kateřina Kantorová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Bachurová, Jana. Analýza trhu z hlediska marketingu podniku. Pardubice, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Operation in Enterprises
Theses on a related topic
-
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané prodejny
Nela Jurygáčková -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Kateřina Pavlicová -
Nástroje marketingového komunikačního mixu Zámečku Petrovice
Nikol Kajsturová -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Adéla Halouzková -
Využití nových nástrojů marketingového komunikačního mixu při propagaci vybraného podniku
Magomed Magomedov -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu zdravotní pojišťovny
Tereza Janečková -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Mariia Smirnova -
Zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Klára Kyselová