Analýza trhu z hlediska marketingu podniku – Bc. Jana Bachurová
Bc. Jana Bachurová
Bakalářská práce
Analýza trhu z hlediska marketingu podniku
Marketing market analysis of company
Anotace:
Tato práce se zabývá analýzou komunikačního mixu, z hlediska značky Odivi. V teoretické části je popsán samotný trh a strategie, kterou podnik na daném trhu může používat. Dále je popsána analýza okolí podniku a pak samotný komunikační mix. Praktická část obsahuje analýzu okolí značky Odivi a analýzu přístupu ke komunikaci značky na českém trhu.Abstract:
This bacherol thesis is dealing with the communication mix analysis from the point of view of the Czech brand Odivi. In theoretical part is described the market itself and the strategy used on the market by companies. Analysis of the surroundings and communication mix are described in the next chapters. Practical part include a surroundings analysis of Odivi brand and approach to the communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2016
- Vedoucí: Ing. Kateřina Kantorová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Bachurová, Jana. Analýza trhu z hlediska marketingu podniku. Pardubice, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a provoz podniku
Práce na příbuzné téma
-
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané prodejny
Nela Jurygáčková -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Kateřina Pavlicová -
Nástroje marketingového komunikačního mixu Zámečku Petrovice
Nikol Kajsturová -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Adéla Halouzková -
Využití nových nástrojů marketingového komunikačního mixu při propagaci vybraného podniku
Magomed Magomedov -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu zdravotní pojišťovny
Tereza Janečková -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Mariia Smirnova -
Zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Klára Kyselová