Návrh marketingové a obchodní strategie firmy DELONG INSTRUMENTS, a. s. – Monika Štěpánová
Monika Štěpánová
Bachelor's thesis
Návrh marketingové a obchodní strategie firmy DELONG INSTRUMENTS, a. s.
Marketing and Business Strategy for company DELONG INSTRUMENTS a.s.
Anotácia:
Bakalářská práce se zaobírá tvorbou marketingové a obchodní strategie pro firmu Delong Instruments a.s. V první části je vypracována literární rešerše, kde se nachází základní pojmy vztahující se ke zvolenému tématu. V další části je zana-lyzováno vnější a vnitřní prostředí pomocí STEPE a 3C analýzy. Byla také použita analýza 4P k prozkoumání vnitřního prostředí. V práci bylo také provedeno do-tazníkové …viacAbstract:
The bachelor thesis deals with the creation of marketing and business strate-gies for the firm Delong Instruments a.s. In the first part of the thesis there is a literary research, where the basic terms related to the chosen topic are found. The next part analyzes the external and internal environments using STEPE and 3C analysis. 4P analysis was also used to investigate the internal environment. A …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Hana Urbánková, DiS.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
ANALYSIS OF THE EXTERNAL ENVIRONMENT OF THE SELECTED COMPANY
Maria Gracheva -
Analysis of the internal and external Gazprom's environment
Alfiya Syraeva -
Economic analysis of BP company
Zhu Cheng -
Strategic analysis of Mercedes Benz AG: The electric vehicles' EQ category
Michela Galetti -
Economic analysis of Nepal Oil Corporation
SARASWATI DAHAL -
Analysis of competition in the life sciences industry and strategies to lead in high growth markets
Katarína Suchoňová -
Analysis of the internal and external Gazprom's environment
Alfiya Syraeva -
Strategic analysis of Mercedes Benz AG: The electric vehicles' EQ category
Michela Galetti