Analýza nákupního chování zákazníků prodejny masa a uzenin – Tereza Ondrejčeková
Tereza Ondrejčeková
Diplomová práce
Analýza nákupního chování zákazníků prodejny masa a uzenin
Customer Behaviour Analysis in the Meat Products Shop
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou nákupního chování zákazníků prodejny masa a uzenin. Cílem diplomové práce je analyzovat nákupní chování zákazníků prodejny Procházka maso-uzeniny nacházející se ve městě Lipník nad Bečvou. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy týkající se nákupního chování, kupního rozhodovacího procesu, typologií zákazníků a faktorů, které chování spotřebitelů ovlivňují …víceAbstract:
This thesis deal with the analysis of customer behaviour in the meat products shop. The aim of the thesis is to analyze customer behaviour in the meat products shop Procházka maso-uzeniny situated in the town Lipník nad Bečvou. The theoretical part defines the general concept related to consumer behaviour, decision-making process, typology of customers and the factors that influencing consumer behaviour …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/102034
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2014
- Vedoucí: Petra Krbová
- Oponent: Ondřej Musil
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingového mixu prodejen masa a uzenin
Lucie Tajzlerová -
Postavení malých a středních podniků v ČR
Ondřej Dinka -
Analýza chování zákazníků na trhu uzenin
Marianna Šadibolová -
Nákupní chování zákazníka na internetu
Filip Vocásek -
Consumer behaviour on the market with meat in Libya
Elshames Elghawi -
Spotřeba masa a chování spotřebitelů v ČR
Kristyna Terzievová -
Analýza nákupního chování zákazníků na trhu masa a masných výrobků
Martin Brachtl -
Chování spotřebitele na konkrétním trhu
Jan Kaplan