Přínos komunikace s headhuntery pro IT pracovníky – Jakub Holšán
Jakub Holšán
Bakalářská práce
Přínos komunikace s headhuntery pro IT pracovníky
Benefit of Comunication with Headhunters for IT Workers
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá vlivem a přínosy headhuntingu v IT sektoru. Problematika je zkoumána z úhlu marketingové komunikace potenciální headhuntingové společnosti s orientací na IT pracovníky. Cílem práce je analyzovat situaci IT pracovníků v kontextu pracovního trhu. Následně vysledovat témata důležitá pro komunikaci mezi headhuntery a IT pracovníky, ověřit z toho vyplývající hypotézy na reprezentativním …víceAbstract:
The bachelor thesis engage with the influence and benefits of headhunting in IT sector. The problematics is researched from the headhunting company marketing communication point of view, which is focused in the IT market. The purpose of the work is to analyse the IT worker's situacion in the context of the labour market. To track the topics important for communication among headhunters and I workers …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Holšán, Jakub. Přínos komunikace s headhuntery pro IT pracovníky. Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Příručka projektového managementu jako nástroj onboardingu v předmětu Komunikační agentura
Eliška Janáková -
Ekonomický manuál pro studenty komunikační agentury KOMAG
Veronika Tomanová -
Proces přípravy projektu Zlin Design Week
Magdalena Stehlíková -
Kreativní proces v komunikaci
Kateřina Marešová -
Chování spotřebitele na trhu práce při hledání zaměstnáni v oboru IT a marketingová doporučení firmám v odvětví
Jakub Kučera -
We can do it! Vliv kampaně za zapojení žen na trh práce v období 2. světové války na ekonomiku USA.
Hana Chalupná -
Preference a potřeby IT zaměstnanců na českém trhu práce
Daria Anisimova -
Získávání nových pracovníků v oboru IT na trhu práce
Aneta Zichová