Identifikace spotřebitelského chování na trhu s pánskou kosmetikou – Filip Foltas
Filip Foltas
Bakalářská práce
Identifikace spotřebitelského chování na trhu s pánskou kosmetikou
Consumer Behavior Identification on the Men's Cosmetics Market
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu spotřebitelského chování na trhu s pánskou kosmetikou. Hlavním cílem bylo zjistit nákupní zvyklosti a motivace mužských spotřebitelů při nákupu a výběru kosmetických produktů. Teoretická část se zabývala teoretickými východisky spotřebitelského chování a charakteristikou trhu s pánskou kosmetikou. Prezentovány jsou zde převážně sekundární data, čerpaná z odborné …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on analyzing consumer behavior in the men's cosmetics market. The main objective was to identify the purchasing habits and motivations of male consumers when buying and selecting cosmetic products. The theoretical part addressed the theoretical foundations of consumer behavior and the characteristics of the men's cosmetics market. Mostly secondary data drawn from professional …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2024
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/153112
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2024
- Vedoucí: Jaroslav Urminský
- Oponent: Ivan Šotkovský
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Srovnání prodejních systémů v kosmetických společnostech Mary Kay ČR s.r.o. a Oriflame Czech Republic s.r.o.
Lenka Zapletalová -
Konkurencia na trhu s kozmetickými výrobkami v ČR a SR
Darina Poláčková -
Spotrebné správanie na trhu s vybranými kozmetickými komoditami
Marcela Kántorová -
Ochrana spotřebitele na trhu s kosmetickými přípravky
Pavlína Mrázová -
Informační povinnost výrobců a ochrana spotřebitele na trhu s kosmetikou
Petra Jelínková -
Chování spotřebitele na trhu s přírodní kosmetikou
Aneta Hrabcová -
Vplyv značky na nákupné chovanie spotrebiteľov na trhu s kozmetikou
Mária Trubanová -
Chování spotřebitele na trhu s finančními produkty
Lenka Paráková