Bc. Pavla Valentová

Master's thesis

Vliv jednotlivých nástrojů komunikačního mixu na specifické cílové skupiny

Influence of different communication tools mix to specific target groups
Abstract:
Diplomová práce se zabývá vlivem jednotlivých nástrojů komunikačního mixu na cílové skupiny. V práci jsou představeny kampaně firem působící na území české republiky a jejich dopady. Na základě průzkumu byly potvrzené tři hypotézy: První hypotéza, byla potvrzena částečně, mladí lidé upřednostňuji moderní komunikační technologie, ale s podporou televizní reklamy. Druhá hypotéza je potvrzena, návratnost …more
Abstract:
The diploma work deals with an impact of particular communication mix tools on a different target Groups. There are presented marketing companies operating in Czech Republic and their impact. The executed research supports following hypothesis: First one was approved partially, that young people prefer a modern communication technologies alongside with support of TV advertisement. The second one is …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 19. 6. 2012
  • Supervisor: PhDr. Adolf Vodrážka
  • Reader: Mgr. Evžen Staněk

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní