Vliv jednotlivých nástrojů komunikačního mixu na specifické cílové skupiny – Bc. Pavla Valentová
Bc. Pavla Valentová
Master's thesis
Vliv jednotlivých nástrojů komunikačního mixu na specifické cílové skupiny
Influence of different communication tools mix to specific target groups
Abstract:
Diplomová práce se zabývá vlivem jednotlivých nástrojů komunikačního mixu na cílové skupiny. V práci jsou představeny kampaně firem působící na území české republiky a jejich dopady. Na základě průzkumu byly potvrzené tři hypotézy: První hypotéza, byla potvrzena částečně, mladí lidé upřednostňuji moderní komunikační technologie, ale s podporou televizní reklamy. Druhá hypotéza je potvrzena, návratnost …moreAbstract:
The diploma work deals with an impact of particular communication mix tools on a different target Groups. There are presented marketing companies operating in Czech Republic and their impact. The executed research supports following hypothesis: First one was approved partially, that young people prefer a modern communication technologies alongside with support of TV advertisement. The second one is …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2012
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/qak0k/
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2012
- Supervisor: PhDr. Adolf Vodrážka
- Reader: Mgr. Evžen Staněk
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
David Sekerák -
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Aneta Poukarová -
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Jan Kružík -
Marketingová komunikace podniku v oblasti maloobchodu
Daniela Hufová -
Marketingová komunikace výrobků značky G21
Michaela Šídlová -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Online marketingová komunikace největších řetězců s potravinami v České republice
Aneta Nekolová