Vliv jednotlivých nástrojů komunikačního mixu na specifické cílové skupiny – Bc. Pavla Valentová
Bc. Pavla Valentová
Diplomová práce
Vliv jednotlivých nástrojů komunikačního mixu na specifické cílové skupiny
Influence of different communication tools mix to specific target groups
Anotace:
Diplomová práce se zabývá vlivem jednotlivých nástrojů komunikačního mixu na cílové skupiny. V práci jsou představeny kampaně firem působící na území české republiky a jejich dopady. Na základě průzkumu byly potvrzené tři hypotézy: První hypotéza, byla potvrzena částečně, mladí lidé upřednostňuji moderní komunikační technologie, ale s podporou televizní reklamy. Druhá hypotéza je potvrzena, návratnost …víceAbstract:
The diploma work deals with an impact of particular communication mix tools on a different target Groups. There are presented marketing companies operating in Czech Republic and their impact. The executed research supports following hypothesis: First one was approved partially, that young people prefer a modern communication technologies alongside with support of TV advertisement. The second one is …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/qak0k/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2012
- Vedoucí: PhDr. Adolf Vodrážka
- Oponent: Mgr. Evžen Staněk
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
David Sekerák -
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Aneta Poukarová -
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Jan Kružík -
Marketingová komunikace podniku v oblasti maloobchodu
Daniela Hufová -
Marketingová komunikace výrobků značky G21
Michaela Šídlová -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Online marketingová komunikace největších řetězců s potravinami v České republice
Aneta Nekolová