Tvorba podnikatelského záměru na konkrétním podniku – Mgr. Petr Vágner
Mgr. Petr Vágner
Diplomová práce
Tvorba podnikatelského záměru na konkrétním podniku
Creating a business plan for the company
Anotace:
Předmětem této práce „Tvorba podnikatelského záměru na konkrétním podniku“ je zpracování podnikatelského záměru středně velké společnosti, zabývající se strojírenskou výrobou. V teoretické části se věnuji nejprve charakteristice malého a středního podniku spolu se specifiky tohoto typu podnikání. Následující část je věnována typologii podniků s bližším přiblížením formy akciové společnosti. Teoretickou …víceAbstract:
The aim of the thesis „Creating a business plan for the company“ is preparation of the business plan of medium-size enterprise producing machine tools. In theoretical part I focus on characteristic of the small and medium-size enterprises together with specific of such type of business enterprises. In the next part I describe the typology of the enterprises with focus on joint-stock company. The theoretical …víceKlíčová slova
Malý a střední podnik založení podniku podnikatel podnikání akciová společnost tvorba podnikatelského záměru podnikatelský záměr strategie. Small and medium-size enterprises setting up a company entrepreneur business enterprise joint stock-company business plan creation business plan strategy.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 7. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/bculw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 1. 2012
- Vedoucí: Ing. Viliam Záthurecký, MBA
- Oponent: Ing. Bc. Alena Šafrová Drášilová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podnikové hospodářství
Práce na příbuzné téma
-
Electronic Marketing in Small and Medium Business
Tugba Bozkurtová -
E-marketing in small and medium businesses
Dariia Kavanda -
Chances and risks of Human Resources Management of small and medium-sized enterprises
Roxana-Anka Hinzmann -
CSR in small and medium enterprises: profits, struggles, perspectives
Kateryna Kovalenko -
Tvorba podnikatelského plánu
Lucie Bieliková -
Aplikace Business modelu Canvas na konkrétní podnikatelský záměr
Arianna Nikolaeva -
Příprava business plánu pro rozšíření aktivit rodinného podnikání
Ekaterina Gunina -
Mass customization as a business model: Business plan for online furniture company
Martin Žák