Analýza využití barev a emocionálních apelů v televizní reklamě ve vybraných odvětvích – Sabina Šuldová
Sabina Šuldová
Diplomová práce
Analýza využití barev a emocionálních apelů v televizní reklamě ve vybraných odvětvích
Analysis of the use of color and emotional appeals in television commercials in selected sectors
Anotace:
Diplomová práce je zaměřená na analýzu televizních reklam ve vybraných odvětvích z pohledu využití barev a emocionálních apelů, které se v reklamách na českých televizníchstanicích objevují. V literární rešerši teoretické části práce je jednak popsána problematika využití barev a emocionálních apelů, ale také je zde vysvětlena důležitostprávě televizních reklam. V metodické části je zahrnut popis využitých …víceAbstract:
This diploma thesis is focused on analysis of TV commercials in selected sectors from the point of view of the usage of colours and the emotional appeals, which appear in commercials on the Czech TV stations. In the literary research of the theoretical part of the thesis is described on the one handthe issue of using colours and emotional appeals, but also explaining the importance of TV commercials …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/74790
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 9. 2018
- Vedoucí: Tomáš Kincl
- Oponent: Jan Závodný Pospíšil
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/74790
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Emocionální apely v sociálních reklamách zaměřených na boj proti domácímu násilí
Anežka Karvanová -
Apely v televizní reklamě
Lenka Sedláčková -
Klasifikační analýza emocionálních apelů na vzorku českých televizních reklam
Radka Káčerková -
Analýza emocionálních apelů v televizní reklamě
Nikola Dudíková -
Analysis of emotional appeals in proposed online advertising
Jindřich Jiráček -
Racionální versus emoční apely v reklamě
Gabriela Horáková -
Emoční apely a jejich využití v reklamě
Jan Valuch -
Využití emocí v reklamě
Tereza Líznerová