Marketingová strategie jako podpora prodeje služeb cestovních kanceláří a agentur – Ing. Daria Shebalina
Ing. Daria Shebalina
Diplomová práce
Marketingová strategie jako podpora prodeje služeb cestovních kanceláří a agentur
Marketing strategy as support of travel agencies services sale
Anotace:
SHEBALINA, Daria. Marketingová strategie jako podpora prodeje služeb cestovních kanceláří a agentur [Diplomová práce] Vysoká škola hotelová. Praha: 2013. Celkový počet stran: 81. Tato práce je zaměřená na analýzu využívání marketingové strategie v cestovních kancelářích a agenturách. Podrobně jsou zde rozebrány pojmy marketing a marketingová strategie, cestovní kancelář a cestovní agentura. V práci …víceAbstract:
This dissertation is oriented on analysis of applying marketing strategies in tour operators and travel agencies. The concept of marketing and marketing strategy, tour operator and travel agency are parsed in details. In dissertation was used the methods of analysis, synthesis, comparison, qualitative research and logical induction. One of the main objectives was to determine the effect of applying …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2013
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/10258/vsh_m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2013
- Vedoucí: Mgr. Monika Klímová
- Oponent: Ing. Pavel Attl, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SHEBALINA, Daria. \textit{Marketingová strategie jako podpora prodeje služeb cestovních kanceláří a agentur}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/ezva49/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Expansion Strategy of the Event & Travel Agency Edison into the Czech Market
Diana Žanonyová -
CSR strategy development for a Czech aviation travel agency
Márius Šimkovič -
Marketingová strategie cestovní agentury Sportcentrum
Eva Jakubcová -
Marketingová strategie pro cestovní agenturu Pinwheel tours
Nestor Guillermo Henriquez Argote