Ing. Daria Shebalina

Diplomová práce

Marketingová strategie jako podpora prodeje služeb cestovních kanceláří a agentur

Marketing strategy as support of travel agencies services sale
Anotace:
SHEBALINA, Daria. Marketingová strategie jako podpora prodeje služeb cestovních kanceláří a agentur [Diplomová práce] Vysoká škola hotelová. Praha: 2013. Celkový počet stran: 81. Tato práce je zaměřená na analýzu využívání marketingové strategie v cestovních kancelářích a agenturách. Podrobně jsou zde rozebrány pojmy marketing a marketingová strategie, cestovní kancelář a cestovní agentura. V práci …více
Abstract:
This dissertation is oriented on analysis of applying marketing strategies in tour operators and travel agencies. The concept of marketing and marketing strategy, tour operator and travel agency are parsed in details. In dissertation was used the methods of analysis, synthesis, comparison, qualitative research and logical induction. One of the main objectives was to determine the effect of applying …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2013
  • Vedoucí: Mgr. Monika Klímová
  • Oponent: Ing. Pavel Attl, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze

Vysoká škola hotelová v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství