Influencer marketing ve světle a stínu teorie hyper-reality – Bc. Daria Gross
Bc. Daria Gross
Bakalářská práce
Influencer marketing ve světle a stínu teorie hyper-reality
Influencer marketing in the light and shadow of the theory of hyper-reality.
Anotace:
Tato bakalářská práce se primárně zaobírá teorií hyper-reality filosofa a sociologa J. Baudrillarda. Hyper-realitou se rozumí současný svět, kdy nám skutečnost mizí pod náporem médií a virtuálního online světa. Tato práce si klade za cíl popsat výše zmíněné pojmy a aplikovat je na obor Influencer marketingu. Hodlá vrhnout světlo na současnou situaci ve světě virtuálních influencerů a podívat se na …víceAbstract:
This bachelor thesis primarily deals with the concept of hyper-reality coined by philosopher and sociologist J. Baudrillard. The hyper-reality is a contemporary world, in which reality is disappearing under the onslaught of media and a virtual online world. The thesis aims to describe the above-mentioned terms and apply them to the field of Influencer marketing. It intends to shed some light on the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2022
- Vedoucí: PhDr. Michaela Vaculíková, Ph.D.
- Oponent: Jiří Lelek, Bc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / On-line marketing a komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Virtuálni influenceri: analýza sociálnych sietí virtuálnej influencerky Bejby Blue
Tamara Garasová -
Virtuálni influenceri v marketingovej komunikácii
Nina Bubelínyová -
Rizika a přínosy influencer marketingu v České republice
Veronika Zedníková -
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu vybrané firmy
Kateřina Fantová -
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
Eliška Jahodová -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy.
Fabiana Carrasco Cueto -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová
Název
Vložil
Vloženo
Práva