E-commerce content marketing jako podpora re-launche brandu chocoMe – Bc. Eva Provazníková
Bc. Eva Provazníková
Master's thesis
E-commerce content marketing jako podpora re-launche brandu chocoMe
E-commerce Content Marketing as a Re-launche Support of chocoMe Brand
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá komplexní analýzou e-commerce řešení společnosti chocoMe, která na českém trhu distribuuje luxusní ručně vyráběné čokolády. V rámci teoretické části práce jsou definována základní teoretická východiska, zásady e-commerce, content marketingu a přístupy k jejich analýze. Rozpracována je metodika výzkumu a výzkumné otázky. Cílem praktické části je na tyto otázky zodpovědět …moreAbstract:
This diploma thesis deals with a comprehensive analysis of e-commerce solution created by chocoMe company which distributes luxury handmade chocolates on the Czech market. The theoretical part defines main principles, e-commerce and content marketing values and approaches to their analysis. Research methods are developed and the research questions are delineated in this part. The aim of the practical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2017
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PROVAZNÍKOVÁ, Eva. \textit{E-commerce content marketing jako podpora re-launche brandu chocoMe}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2017. Available from: https://theses.cz/id/f05f6z/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Provazníková, Eva. E-commerce content marketing jako podpora re-launche brandu chocoMe. Zlín, 2017. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Obsahová strategie jako nástroj k řízení neziskových organizací
Karolína Štorková -
Obsahová strategie značky na sociálních sítích
Veronika Kubálková -
Obsahová strategie spolku Lastavica z.s.
Milica Živkovič -
Obsahový marketing ve veřejných knihovnách a návrh obsahové strategie pro knihovnu Na Křižovatce
Lenka Kupková -
Obsahová strategie Centra Eden
Kateřina Hájková -
Obsahová strategie pro firmu my love bag s.r.o.
Vít Vyvlečka -
Obsahová strategie společnosti L'Oréal
Denisa Surovcová -
Obsahová strategie péče o dobré jméno České republiky
Petra Hanzalová