Příprava crowdfundigové kampaně pro start-upový projekt – Bc. Radek Prchal
Bc. Radek Prchal
Diplomová práce
Příprava crowdfundigové kampaně pro start-upový projekt
Preparing a crowdfunding campaign for a start-up project
Anotace:
Tato diplomová práce pojednává o inovativním přístupu k hodnocení předstartovní fáze crowdfundingových kampaní pro start-upy. Cílem diplomové práce je vytvoření modelu hodnocení předpokladu úspěchu či neúspěchu crowdfundingové kampaně v rámci její předstartovní fáze. Tento model je testován na příkladu reálného start-upového projektu nazvaného "Grada Master", který byl prezentován v roce 2021 na izraelském …víceAbstract:
This thesis discusses an innovative approach to evaluating the pre-launch phase of crowdfunding campaigns for start-ups. The aim of the thesis is to develop and validate a semi-coefficients model to predict the success of these campaigns based on the analysis of different variables obtained from a literature survey. This model is tested on the example of a real start-up project called "Grada Master …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Petra Rydvalová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Prchal, Radek. Příprava crowdfundigové kampaně pro start-upový projekt. Liberec, 2024. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Podniková ekonomika / Management podnikových procesů
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační strategie event space pro start-up komunitu
Jakub Jarolímek -
Start-up kosmetické studio s ohledem na životní prostředí
Nikol Kuriková -
Start-up jako fenomén dnešního podnikání
Lucie Václavková -
Marketingová strategie pro start-up projekt
Tomáš Procházka -
Marketingová strategie v prostředí startupu
Petra Havlová -
Marketingová strategie pro start-up projekt
Šárka Procházková -
The Influence of Parents and Their Socio-Economic Status on the Success of Their Child’s First Start-Up Company
Alexander Armin Roth -
Assessment of Target EU Countries for IT Start-up Expansion
Matyáš Kleistner
Název
Vložil
Vloženo
Práva