Alexandra Murdzová

Master's thesis

Marketingový význam prezentácie umenia vo verejnom priestore štatutárneho mesta Brna

Marketingový význam prezentácie umenia vo verejnom priestore Brna
Abstract:
Cílem této diplomé práce je upozornit na možnosti prezentace umění ve veřejném prostoru a na jejich přínos pro mareting umění a kulturních institucí. Diplomová práce sa zaměřuje na prostor statutárního města Brna a poskytuje hodnocení přínosu vybraných realizovaných akcií a výsledky mého vlastního marketingového průzkumu. V úvodní části diplomové práce jsou vysvetleny některé důležité teoretické pojmy …more
Abstract:
The aim of this diploma thesis is to draw attention to possibilities of presentation of arts in the public space and its benefit for Arts and cultural organisations marketing. The thesis concentrates on the area of Statutory city of Brno and provides both evaluation of benefits of selected implemented events and results of my own marketing research. In the introductory part of the thesis, there are …more
Abstract:
Cieľom tejto diplomovej práce je upriamiť pozornosť na možnosti prezentácie umenia vo verejnom priestore a na jej prínos pre mareting umenia a kultúrnych inštitúcií. Diplomová práca sa zameriava na priestor štatutátneho mesta Brna a poskytuje hodnotenie prínosu vybraných realizovaných akcií a výsledky môjho vlastného marketingového prieskumu. V úvodnej časti diplomovej práce sú vysvetlené niektoré …more
 
 
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 10. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 14. 9. 2010
  • Supervisor: Jitka Černá
  • Reader: Marcela Zamazalová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/24759