Marketingový význam prezentácie umenia vo verejnom priestore štatutárneho mesta Brna – Alexandra Murdzová
Alexandra Murdzová
Master's thesis
Marketingový význam prezentácie umenia vo verejnom priestore štatutárneho mesta Brna
Marketingový význam prezentácie umenia vo verejnom priestore Brna
Abstract:
Cílem této diplomé práce je upozornit na možnosti prezentace umění ve veřejném prostoru a na jejich přínos pro mareting umění a kulturních institucí. Diplomová práce sa zaměřuje na prostor statutárního města Brna a poskytuje hodnocení přínosu vybraných realizovaných akcií a výsledky mého vlastního marketingového průzkumu. V úvodní části diplomové práce jsou vysvetleny některé důležité teoretické pojmy …moreAbstract:
The aim of this diploma thesis is to draw attention to possibilities of presentation of arts in the public space and its benefit for Arts and cultural organisations marketing. The thesis concentrates on the area of Statutory city of Brno and provides both evaluation of benefits of selected implemented events and results of my own marketing research. In the introductory part of the thesis, there are …moreAbstract:
Cieľom tejto diplomovej práce je upriamiť pozornosť na možnosti prezentácie umenia vo verejnom priestore a na jej prínos pre mareting umenia a kultúrnych inštitúcií. Diplomová práca sa zameriava na priestor štatutátneho mesta Brna a poskytuje hodnotenie prínosu vybraných realizovaných akcií a výsledky môjho vlastného marketingového prieskumu. V úvodnej časti diplomovej práce sú vysvetlené niektoré …moreKeywords
statutární město Brno veřejný prostor marketing umění a kulturních institucí marketingový průzkum
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 10. 2009
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/24759
Thesis defence
- Date of defence: 14. 9. 2010
- Supervisor: Jitka Černá
- Reader: Marcela Zamazalová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MURDZOVÁ, Alexandra. \textit{Marketingový význam prezentácie umenia vo verejnom priestore štatutárneho mesta Brna}. Online. Master's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2009. Available from: https://theses.cz/id/f09fl1/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/24759
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Arts Management
Theses on a related topic
-
A conceptual analysis of the potential use cases of blockchain and NFT technology for cultural heritage museum institutions to present their collections, support preservation efforts and engage visitors - a Non-Fungible Castle case study
William Doehring -
Využitie sociálnych médií v marketingu kultúrnych inštitúcií
Simona Jarinová -
Dom umenia mesta Brna. Prípadová štúdia k brandingu kultúrnych inštitúcií.
Lucia Alcnauerová -
Poselství výšivky v současném umění a ve výchově uměním (aspekty výšivky a její kulturní a společenský přesah)
Daniela Mikulášková -
Marketing a zprostředkování umění v kontextu muzea a galerie v ČR /Analýza současné situace a návrh optimalizace na případové studii
Eva Marlene HODEK -
Ekonomický provoz a sociální poměry herců a dramatiků shakespearovského a novodobého divadla The Globe s přihlédnutím k dobám moru a koronaviru
Tereza Šlesingerová -
Evoluce, umění a neurální podmíněnost krásy: kritická reflexe děl S. Daviese, E. Dissanayakové, A. Chatterjeeho a G. G. Starrové
Marie Pikartová -
Specifika veřejných muzeí výtvarného umění a jejich role v procesu komunikace s veřejností. Nástin situace v České republice a její srovnání s rakouským a německým prostředím.
Táňa Šedová