Marketingový význam prezentácie umenia vo verejnom priestore štatutárneho mesta Brna – Alexandra Murdzová
Alexandra Murdzová
Diplomová práce
Marketingový význam prezentácie umenia vo verejnom priestore štatutárneho mesta Brna
Marketingový význam prezentácie umenia vo verejnom priestore Brna
Anotace:
Cílem této diplomé práce je upozornit na možnosti prezentace umění ve veřejném prostoru a na jejich přínos pro mareting umění a kulturních institucí. Diplomová práce sa zaměřuje na prostor statutárního města Brna a poskytuje hodnocení přínosu vybraných realizovaných akcií a výsledky mého vlastního marketingového průzkumu. V úvodní části diplomové práce jsou vysvetleny některé důležité teoretické pojmy …víceAbstract:
The aim of this diploma thesis is to draw attention to possibilities of presentation of arts in the public space and its benefit for Arts and cultural organisations marketing. The thesis concentrates on the area of Statutory city of Brno and provides both evaluation of benefits of selected implemented events and results of my own marketing research. In the introductory part of the thesis, there are …víceAbstract:
Cieľom tejto diplomovej práce je upriamiť pozornosť na možnosti prezentácie umenia vo verejnom priestore a na jej prínos pre mareting umenia a kultúrnych inštitúcií. Diplomová práca sa zameriava na priestor štatutátneho mesta Brna a poskytuje hodnotenie prínosu vybraných realizovaných akcií a výsledky môjho vlastného marketingového prieskumu. V úvodnej časti diplomovej práce sú vysvetlené niektoré …víceKlíčová slova
statutární město Brno veřejný prostor marketing umění a kulturních institucí marketingový průzkum
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 10. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/24759
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 9. 2010
- Vedoucí: Jitka Černá
- Oponent: Marcela Zamazalová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/24759
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
A conceptual analysis of the potential use cases of blockchain and NFT technology for cultural heritage museum institutions to present their collections, support preservation efforts and engage visitors - a Non-Fungible Castle case study
William Doehring -
Využitie sociálnych médií v marketingu kultúrnych inštitúcií
Simona Jarinová -
Dom umenia mesta Brna. Prípadová štúdia k brandingu kultúrnych inštitúcií.
Lucia Alcnauerová -
Poselství výšivky v současném umění a ve výchově uměním (aspekty výšivky a její kulturní a společenský přesah)
Daniela Mikulášková -
Marketing a zprostředkování umění v kontextu muzea a galerie v ČR /Analýza současné situace a návrh optimalizace na případové studii
Eva Marlene HODEK -
Ekonomický provoz a sociální poměry herců a dramatiků shakespearovského a novodobého divadla The Globe s přihlédnutím k dobám moru a koronaviru
Tereza Šlesingerová -
Evoluce, umění a neurální podmíněnost krásy: kritická reflexe děl S. Daviese, E. Dissanayakové, A. Chatterjeeho a G. G. Starrové
Marie Pikartová -
Specifika veřejných muzeí výtvarného umění a jejich role v procesu komunikace s veřejností. Nástin situace v České republice a její srovnání s rakouským a německým prostředím.
Táňa Šedová