Matúš Hajdučko

Bakalářská práce

Analýza konkurencie spoločnosti Miele, spol. s.r.o. na trhu pračiek v Českej republike

Analýza konkurence podniku Miele
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zjistit pozici Miele v konkurenčním prostředí, vytvořit mapu konkurenčních skupin a porovnat ukazatele, jako je vyjednávací síla, finanční stabilita, nebo produktové portfolio s konkurencí. Práce si také klade za cíl identifikovat a specifikovat silné a slabé stránky společnosti, které jsou následně využity k formulaci doporučení a strategií pro zlepšení konkurenceschopnosti …více
Abstract:
The aim of the bachelor's thesis is to find out the position of Miele in the competitive environment, create a map of competitive groups and compare indicators, such as bargaining power, financial stability, or product portfolio with its competition. The work also aims to identify and specify the company's strengths and weaknesses, which are then used to formulate recommendations and strategies to …více
Abstract:
Cieľom bakalárskej práce je zistiť pozíciu podniku Miele v konkurenčnom prostredí, vytvoriť mapu konkurenčných skupín a porovnať ukazovatele, ako napr. vyjednávacia sila, finančná stabilita, či produktové portfólio s jeho konkurenciou. Práca si taktiež kladie za cieľ identifikáciu a špecifikáciu silných a slabých stránok firmy, ktoré sú následne využité na formulovanie odporúčaní a stratégií na zlepšenie …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2024
  • Vedoucí: Jana Soukupová
  • Oponent: Libuše Macáková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/93812